Zapisnik sa XI sjednice Skupštine stanara


Jedanaesta sjednica Skupštine stanara stambene zgrade u ulici Banović Strahinje 3, održana je 11. novembra 2018. godine, sa početkom u 20:00 časova, u zajedničkom ulazu stambene zgrade. Sjednici su prisustvovali Angirević, Bjelošević, Pavić, Konjević, Trivić i Vukić tj. 6 od ukupno 9 vlasnika stanova ili njihovih predstavnika, a ostali će biti naknadno informisani.

Za sjednicu je predložen, a zatim i usvojen sljedeći dnevni red.

Dnevni red

  1. Usvajanje zapisnika sa prethodne sjednice
  2. Obavještenje vlasnika o stanju na računu
  3. Obavještenje vlasnika o planiranim aktivnostima uvođenja optičkog priključka kompanije Mtel
  4. Usvajanje odluke za uvođenje RFID kartica za ulazak u zgradu.
  5. Usvajanje odluke o postavljanju LED reflektora iza zgrade, te zamjeni postojećih sijalica sa LED, te nabavci razbijene plafonjerke.
  6. Razmatranje upotrebe prostora podstanice za potrebe stanara u vidu parkinga za bicikla te korištenja sanitarnog čvora koji se nalazi blokiran u istoj.
  7. Rasprava u vezi rasporeda parkiranja te sezonskog čišćenja fasade zgrade.

Podpredsjednik Skupštine Duško Angirević je pozdravio prisutne, otvorio sastanak i predložio dnevni red.

Tačka 1.

Pročitan je zapisnik sa predhodne sjednice koji je jednoglasno usvojen, bez primjedbi.

Tačka 2.

Prisutni su informisani o trenutnom iznosu od 4.251 KM na računu Zajednice.

Tačka 3.

Stanari su obavješteni da kompanija M:TEL želi da izvrši uvođenje optike u našu zgradu te da im je potrebna naša saglasnost. Stanari su se izjansili da je uvođenje poželjno, ali bez obaveze sklapanja ugovora sa navedenom kompanijom te da ista mora da iskoristi postojeće instalacije (buržire za fiksni telefon). Na osnovu ove tačke, biće izdana saglasnost.

Tačka 4.

Prihvaćena je ponuda od Elektro Vukojević od 15.08.2018. godine za postavljanje RFID uređaja za ulazak u zgradu te će se krenuti u postupak implementacije.

Tačka 5.

Od Elektro Vukojević će se tražiti i predračun za postavljanje dva LED reflektora na zadnji dio zgrade kako bi se izbjeglo sakupljanje nepoželjnih lica u krugu zgrade te se podigla sigurnost u večernjim časovima. Takođe, će se tražiti i usluga zamjene plafonjerke u hodniku te zamjena postojećih sijalica sa LED ekvivalentima radi uštede električne energije.

Tačka 6.

Stanari su se saglasili da se kontaktira Arting INVEST kako bi se utvrdilo vlasništvo nad prostorijom u kojoj se nalazi grejna podstanica Stare toplane, da se kontaktira sama Toplana kako bi nam dostavila kopiju ključa, sve u cilju kako bi stanari imali pristup prostoru podstanice za svoje potrebe u vidu parkinga za bicikla, te korištenja sanitarnog čvora koji se nalazi blokiran u istoj.

Tačka 7.

Održana je i rasprava u vezi rasporeda parkiranja. Ustanovljeno je da su svi upoznati da niko nema ekskluzivno pravo na parking mjesto te da je sve stvar dogovora. Trenutno, pored 5 parking mjesta ispred zgrade, imamo dovoljno parking prostora oko zgrade te zasad nemamo problem. U slučaju potrebe, na Skupštini ZEVa će biti dogovaran raspored parkiranja. Takođe je dogovoreno da tražimo ponudu za sezonsko čišćenja fasade zgrade.

Sjednica je protekla u prijatnoj atmosferi i završena je u 20:45. Stanari zgrade i svi zainteresovani, mogu se informisati o radu skupštine na internet stranici www.zev.rs.ba