Vodovod AD: Odjeljenje za žalbe


Poštovani,
Početkom jula smo do vas dobili račun br. 35249-2016-06 u okviru kog se od nas zahtjeva da uplatimo 25,43 KM. Testiranje ispravnosti vodomjera je izvršeno 12.11.2013. godine i pokazalo se da suma vrijednosti očitanih na pojedinim vodomjerima odgovara vrijednosti na kontrolnom vodomjeru plus manje odstupanje u granicama tolerancije uređaja.

Danas sam samostalno provjerio stanja na vodomjerima:

V1 V2 V3 V4 Zbir
Prizemlje 234 m³ 328 m³ 734 m³ 12 m³ 1308 m³
I sprat 139 m³ 609 m³ 12 m³ / 760 m³
II sprat 545 m³ 343 m³ 455 m³ / 1343 m³
TOTAL 3411 m³

Na vašem računu stoji da je potrošnja na dan 12.06.2015. iznosila 3408, što bi značilo da smo mi kao zgrada za malo manje od mjesec dana (do 09.07.2015.) potrošili 3 kubna metra vode.

Vjerujem da jedan vodomjer nije dobro očitan s vaše strane te bih vas zamolio da izvršite kontrolu očitavanja na brojilima za stanove i na brojilu od zgrade, te da nam na račun zgrade tarifirate isključivo razliku koju ste očitali pošto na računu se uvijek pojavljuje neki iznos za plaćanje – te želim da budem siguran o čemu se radi.

Ovim putem vas molim da provjerite navedeno, te da ubuduće ne činite ovakve greške – jer s njima meni i sebi oduzimate vrijeme te uvedite neki vid kontrole šta su vaši zaposleni očitali na terenu.

Predsjednik skupštine stanara